Marieberg

Idag har jag varit på marieberg, Örebro, med Mickes family - Micke.
Innan vi åkte var Johanna, Linn o Tilde hemma hos mig, spelade tv-spel och tittade på kort. När Tilde såg en bild på Micke & MickeP  kände hon direkt igen MickeP. Till Micke sa hon: Det är han som bor hos dig. Hahahaha, gulligt!
Sedan bar det iväg till Marieberg. De hade byggt om massa, blir super snyggt när de är klart.
Köpte Plackers, Schampo, en brun väska och ett par badshort till Moa. Linn fick även ett läppbalm.
Schampot var Fructis Nordic hair, Moa sa att det var bra så tänkte testa... Tror jag ska köpa schwarzkopf schampo med som Elin tipsat om...Var nu det finns att köpa..?
En ny väska kanske jag inte behövt, men vem köper något för att man behöver? =P Visar en bild nån dag.



Imorgon blir de Relaxen i Gustavsvik med Moa!! Härligt! =)

Kommentarer
Postat av: elin

det blir nog superfint på MArieberg när det är klart! JAg köpte ett par svarta pumps jag :) Du kan säga till vilket schampo du vill ha, jag kan fixa något billigare åt dig om du skulle vilja! Kram på dig!

2008-07-07 @ 22:07:17
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: elin

priset blir alltså billigare.. lät som att jag skulle hitta ett billigare schampo.. ! hehe tokigt det kan bli!

2008-07-07 @ 22:08:05
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0