Städtanter är allas vänner

Nu är det bestämt att jag ska jobba helg. Ska jobba både lördag och söndag, och två pass per dag. Först börjar vi 6.00 och sedan ca 14.00. Blir nog slitigt när de kommer va så mycket folk på Gelleråsen, men kommer tjäna massa pengar! =) Och det är ju alltid kul. Det som däremot inte är kul är att vi ska städa bajamajor, usch!

Jag och Madde har kommit fram till att vi städtanter är allas vänner, lite roligt =P hehe

Idag ska vi på kalas till Linn som fyller 7 år! Ska bli roligt. Johanna o Niclas kommer och hämtar oss nu innan, eftersom våran bil har så mycket luft i däcket.. eller inte ;)
Nej nu måste jag duscha och göra mig kalasfin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0