Taxfree

Igar kom taxfreekatalogen for turkiet resan. Fanns som vanligt massvis med parfymer, sprit och godis!
Tyvarr sa ar ju inte Turkiet med i EU, vilket medfor att man inte far handla med sig lika mycket. Istaller for 10 liter starksprit far man nu kopa 1 liter tex.
Tror jag ska bestalla tva flaskor med starkvin, men har inte bestamt mig for vad an...
Lutar at 2 av dessa.



Ska antagligen betsalla Victoria Beckhams parfym med, om jag inte hinner andra mig!
Johanna hade den, och jag tyckte den lukta gott. Man far med lotion utan extra kostnad med!
Ar ju lite av tradition att kopa parfym nar man reser =)







Ar natt fel pa bloggen, kan inte skriva vissa bokstaver. Darfor ser det konstigt ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0