tvätt tvätt tvätt

I dag har jag tvätt-tid. Var länge sen jag tvättade nu pga grebbestadresan. Skulle ha tvättat då men åkte tidigare ner istället, så nu har jag massa högar av tvätt. Som tur va får jag hjälp av mamma som kommer hit, hon ska nämligen låna våran stora maskin och tvätta ett täcke. Skönt när de e klart, slippa en megahög av skitiga kläder i hörnet i sovrummet... inte så tjusigt kanske.. ?!

Hörde precis att P3 Live ska sända Sabaton på torsdag, hahaha. Måste jag berätta för Micke, han och hans kompisar brukar nämligen lyssna på dem när de festar... Tycker väl de är roligt eller nått =P Själv tycker jag de är ganska dåliga faktiskt...inte min musiksmak riktigt.
Påtal om P3 så tycker jag nya sommarprogrammet Hallå P3 är riktigt bra! Försöker lyssna så ofta jag hinner och kommer ihåg, vilket tyvärr är ganska sälla... Men idag kom jag på de av en slump. Finns ju att lyssna på P3s hemsida med om de är nån speciell man vill lyssna på. =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi lyssnar på Hallå P3 på jobbet varje morgon :P

2008-07-02 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0