Heldag i Örebro med Moa!

Igår åkte jag och Moa in till örebro och hade en toppen bra dag! Började med Gustavsvik på Relaxen! (vilket var min 20års present till henne, bättrre sent än aldrig!) Var mysigt. Var även nere i äventyrsbadet och åkte forsen ca 10000 ggr! ;) Så nu får jag väl blåmärken över hela mig. Testade även vågmaskinen, men den var inte lika häftig som jag mindes som liten... Kan kanske bero på att jag växt och bottnar?
När vi badat klart gick vi och fixade till oss med hårinpackning coh ansiktsmask. Så nu är vi som nya människor!



Sedan beslutade vi oss för att åka in till Marieberg, andra gången på 2 dagar för mig. Började med Mc Donalds och snygga CocaCola glas. Sedan var vi redo för shopping. Var lite lättare att kolla runt nu när man inte hade småbarn med. =P Köpte två toppar på rean på BikBok, ett par jeans på JC, örängen från ur&penn(rea), t-shirt till micke, present till Johannas bebis, och så två par pumps(ups!). Men fick allt för ca 1100! Så tyckte jag fick väldigt mycket för pengarna!
Moa köpte några tröjor och två pumps, så nu väntar vi på en fest så vi kan använda våra snygga skor =D

svarta & vita pumps, t-shirt BIkBok, jeans JC och väskan från i måndags.




Är man beroende om man börjar dölja för sin sambo vad man köper?? =P
Eller är det bevis på att jag INTE är beroende när jag skriver om det här?
Humm.. Det sista va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0