Finmiddag och kusten

Igår när jag kom hem så åkte jag Micke, Moa och Niclas ner till näset och badade. Eller solade rättare sagt... ingen som kände för att bada, hehe
Efter en stund åkte vi hem och gjorde oss fina för att åka ner till Colosseo (eller vad de heter) och åt middag. Var jätte gott!! Jag åt en fläskfilé Oscar, vilken var riktigt god... Mmmm. Drack även en glas rött till. Sånna där saker man gör alldeles för sällan, som är så himla trevligt.

Nu är det bestämt. Blir kusten på midsommar!! Bara vi får en tältplats någonstanns.. Annars får vi väl slå upp tältet i skogen nånstanns!! Ska bli himlans trelvigt! Det blir jag Micke, Moa och Niclas som åker ner... och då ska vi äta havsräkor, mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0