God morgon!

Uppe med tuppen på min lediga dag! Hurtigt värre. Anledningen är att jag tvättar. Jippi! Som tur va så har jag hela tvättstugan för mig själv så det ska nog gå ganska fort. Men hade mycket mer tvätt än jag trott...
Ska gå ner till Moa och fika på Bagarns senare. Gott gott!

Känner mig helt trött i kroppen. Kan bero på att jag och Carro tränade igår. Först gick vi på Svettis en timme, direkt efter fortsatte vi och körde Body Pump! Riktigt jobbigt att köra dubbla pass, räcker nog med ett pass/dag i fortsättningen =P hehe Kan tänka mig att jag får träningsverk imorgon, brukar komma två dagar efter.

Igår började jag med renoveringen av köksluckorna! Nu är alla luckor slipade och spacklade. Så ska tillbaka idag och slipa spacklet och kanske spackla mer om det behövs. Något jag inte räknat med var att när jag tog bort handtagen på de stora luckorna så blev det jätte stora hål rätt igenom luckorna! Proppade ner massa spackel igår så blir spännande att se hur det ser ut...

Nu ska jag gå ner och kolla tvätten.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åhh tidigt du va uppe.. jag med tyvärr.. :P

är trötter nu men men..



ringer dig senaa..

2008-06-12 @ 09:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0