Örebro, klippning coh fotboll

Igår var jag med mamma o pappa i Örebro. Var trevligt! =)
Jag och mamma gick på stan och shoppade medan pappa var hos läkaren.
Hittade ett linne som såg ut som drinken Sex on the beach, som jag bara var tvungen att köpa på Cubus!! Köpte även ett nytt ljusfat på Indiska eftersom mitt gamla gått sönder. På Åhlens hittade jag och mamma en varsin strandkudde! Det är en uppblåsbar kudde med frottéfodral, perfekt till stranden och till kusten!! På Lindex köpte jag även en jätte fin bh från Ella M, på rea såklart, de brukar va så dyra annars så får passa på! Svängde även in på Ikea där jag köpte handtag och knoppar till köksskåpen, så nu är det bara att börja spackla och måla. Köpte även en ny bambu-pinne och blåa påsar till Niclas paintball kläder.
Blev en hel del fast jag bara skulle ha handtagen... =P som vanligt. Så nu är jag skyldig mamma pengar. Får föra över pengar när jag får kontonummret.

När jag kom hem kom Elin, Micke P och Carro till oss. Vi skulle kolla på fotbollen och Micke P skulle klippa sig. Han blev jätte fin i håret, Elin är så duktig så!! Matchen var bra, trodde seriöst inte de skulle vinna, men tur att jag hade fel!

Var på informationsträff på KSAB imorse. Fick schema och lite info om sommaren. Blir bra de där! Fick även löneökning från förra året, inte helt fel! =)
Nej kanske ska göra lite instud. frågor? Eller kolla om mamma är hemma och börja med luckorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0