Sommarlov, Alanya och bal

Nu har jag varit inne i skolan för sista gången den här terminen! Känns skönt, så nu är det sommarlov!! Idag när jag kom hem från skolan åkte jag, Moa och Niclas till stranden och badade och solade. Var jätte skönt i vattent, inte alls kallt! Hoppas vädret håller i sig nu...

Var och hälsade Erik välkommen hem från Alanya igår. Han hade haft det jätte bra, och så fick jag lite tips på vart vi ska gå när vi åker dit i augusti =) Fick även en present, tack bror!!
Imorgon är det bal för honom och Carro. Då ska jag dit och kolla in alla finklädda. Ska även fota Erik i kostym, han komer va så stilig så ;) Kommer ihåg när jag var på bal... åh det var så roligt!! Vill också gå.. Kanske ska försöka smita in? hehe


Jag och Micke på balen 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0