Student-fixning


Har precis kommit hem från mamma o pappa. Har hjälpt till lite inför morgondagen med dukning, pyntning m.m. Så nu är allt klart för Erik att ta studenten!! nästan iaf...  =) Blev så fint så.
Var även med mamma på Ekeby blommor och handlade lite inför morgondagen. Måste ju ha lite blommor att slänga runt halsen på dem.
Så imorgon kl. 12.30 går Carro ut på Bregårdsskolan och sedan vid 14.00 går Erik och My ut på Bergslag. Skoj skoj!
Tror nästan jag är lika förväntansfull som dem... ;) vet inte varför, med tycker studenten är stort. Kanske för att jag själv var i samma sits ganska nyligen... Tycker dock alla sånna här hötider är roliga!!
Har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska ha på mig bara... beslutsångest som vanligt... =P Ska jag ha den gröna klänningen med blommor, den brun/beiga med blommor, den gröna halsterneck eller den gula halsterneck??? Det är den stora frågan ;) hahahha Kommer antagligen bli Micke som får lida för min beslutångest imorgon när jag kommer byta om 1000 ggr! hehe
Nej tror jag ska gå och lägga mig och läsa lite Harry Potter innan jag somnar. Måste ju gå upp i tid imorgon så jag hinner ordna med alla presenter och sånt...
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0