Om du har tråkigt:

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1.Är du singel? Nej, sambo
2. Är du lycklig? Jaaa!
3. Är du uttråkad? Just nu? Ja, annars skulle jag inte göra det här.
4. Är du ledsen just nu? Nej.
5. Är du italienare? Nej
6. Är du cooling? Jajjemän ;)
7. Är du från irland? Nej...
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, tror det i alla fall...
2. Har du någon gång blivit sårad? Nej inte direkt. Jag är den som sårar ;)
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Fattar inte frågan helt =S Ja?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja
5. Har du kysst någon under de tre senaste veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur ska jag veta det om han är hemlig?
7. Är du kär? Oh ja!
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Ja, ska bara övertyga Micke ;)

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar? Bilddagboken
2. Leende eller ögon? Ögonen
3. Katter eller hundar? Katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga? Några få nära vänner
5. Tv eller internet? Internet, där finns mitt liv ;)
6. Coca-Cola eller Pepsi? Känner typ ingen skillnad
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Romantiska hemmakvällar
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. Msn eller mobil? Mobil

NIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej, har aldrig smitit ut.
2. Brutit ett ben? Nej inte än. Peppar peppar....
3. Gjort någonting du ångrat? Ja, och jag skäms.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej
5. Ätit en hel tårta? Nej
6. Gjort bort dig offentligt? Ja, antagligen
7. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
8. Gråtit när ett husdjur dog? Säkert
9. Velat försvinna? Ja...

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Micke
2. Telefonsamtalet du fick? Mamma
3. Personen du var med? Ann
4. Roligaste grejen som hänt? Fika + Moraträsk med Ann c/o
5. Personen du smsade? Marre
6. Du skrev till på myspace? -
7. Personen du kommenterade: Minns ej?
8. Du tillbringade natten med? Micke
9. Du kramade? Ann (eller kramade jag Micke igår? =S minns ej..haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0