1 veckas lov

Nu har jag lov i en vecka, härligt! =) Då ska jag ta tillfället i akt och läsa ikapp allting hade jag tänkt.. Får pyssla om älsklingen lite med som är sjukling.
Skulle vilja åka iväg till sälen eller nått när man är ledig, men är ju ingen annan som är ledig, typiskt!
Måste berätta en rolig grej, i söndags när vi var hemma hos Linda och Daniel satt jag och Tilde och slökollade på Simple life..(busade antagligen mest och de andra sov i soffan). Då mitt i allt busande kläcker hon: "Sara, det är ju du, du är på film." och pekar på tv:n.. hahahah! Tycker inte jag är så lik Nicole, men någon likhet måste det ju finnas om till och med Tilde tror det är jag på tv ;) Roligt var det i alla fall. För övrigt kallar både hon och Linn mig för Chucky, såå smickrande.. =P

Ska antagligen till Ullared i maj! Äntligen ska jag få se vad det är för nått, ska bli kul. Var Linda, Helen och Katrin som hade en plats ledig i bilen och stugan, och jag tackade såklart ja! Kommer antagligen inte hitta något bara för jag har velat åka dit så länge... Men någon gardin eller mugg hittar man nog alltid! =)


Hur ska jag bete mig nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0