God Morgon

God Morgon!
Vilket skit-väder det är.. och inte ska det bli bättre frammåt veckan heller.. om man får tro smhi. Bara för jag har planterat blommor på balkongen och tyckte att det var vår nu. Men iofs så är väl vår regn.
Är ledig idag iaf, tänkte läsa lite och gå ner en sväng till stan. Måste hitta en vit tröja med tryck som jag vill ha till den svarta midjekjolen på lördag.. Får hoppas de finns en snygg och billig på hm. Ska även ner och kolla efter en liten grej till Micke, eftersom vi firar 3 år tillsammans imorgon!! Känns som det alltid har varit han och jag, och kan inte tänka mig hur mitt liv skulle ha varit om jag inte varit med Micke. <3

image147


Nu ska jag gå och äta lite frukost och duscha så jag vaknar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0