Lördagen

Gårdagen var riktigt lyckad! Började med en tripp ner till stan då jag skulle byta min ring till en mindre, tyvärr var den jag hade den minsta storleken så jag fick skicka in den för förminskning, så får inte tillbaka den förens 4 april.. men men.. värt det för att få den i rätt storlek.
Sedan bar det iväg till Micke o Carro där vi gjorde oss iordning inför kvällen. Jag o Carro fixade värsta sminkbordet med varsin spegel o grejer, riktigt lyxigt ;) Frammåt kvällningen kom Moa, Niclas, Eda och Magnus med och kollade på Melodifestivalen.
Vid 11 bar det ner till Statt för mig, Moa o Carro där Vincent spelade! (Berättar mer om det och lägger upp bilder senare.)
Var riktigt roligt på statt, drack drinkar, dansade och träffade massa roligt folk. Invigde även nya dansgolvet, spelades riktigt bra musik där faktiskt..
När vi vid 2 skulle gå till garderoben såg vi Vincent i baren och var tvungna at gå fram och hälsa och berätta hur bra konserten var! Lite häftigt var det allt.. =D

En lyckad och rolig kväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0