Skjortklänning & bebiskläder

Min underbara mamma hittade skjortklänningen på hm igår och lade undan den till mig!! Så tog en sväng ner till stan med henne idag efter skolan, och den passade perfekt!
Köpte även super söta bebis kläder till Ellinor, och en jätte söt tvättbjörn. Ska bli så kul att få se henne, de eju s söta!
Snäll mamma köpte även ett par snygga gardiner till mitt vardagsrum, de är vita med gröna blad. Kommer bli vårfint då det är mörka gardiner nu. =)
Ska nog ta och sätta upp dem imorgon om jag hinner. Eller kanske ska vänta tills det blir mer vårigt? Får se hur jag gör.
Ska till marieberg imorgon i alla fall, ska bli ku. Var länge sen jag var där nu.. Ska försöka tigga till mig en tur på ikea med,får se om jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0