Vårstädning i garderoben

Igår efter skolan åkte jag hem till mamma som var ledig, de är nästan klara med hallen nu (de renoverar). Det blir riktigt snyggt! Svart/grått stengolv(laminat), ljus gråa väggar med silver blommigt mönster och det träfärgade panelen är ljusgrå nu, även taket är vitllaserat. Ursnyggt blir det! =)
Åkte sedan ner tillsammans till stan för att leta reda på en skjortklänning jag vill ha från hm, men den fanns såklart inte i min storlek, som vanligt...
Men instället hittade jag massa annat kul! Den randiga tröjan hittade jag på hm för 149kr, den gröna skjortan ocksp på hm för 98kr, den gröna färgen är riktigt snygg, frammkommer inte riktigt på bilden. Sen fyndade jag på Lindex där de hade accesoarer för tio kronor. Där köpte jag det röda bältet och blad-örhängena. På KappAhl var de också rea så där hittade jag guldhalsbandet och kuvertväskan för 35 kronon =) (halva reapriset!)

image185    image186  image187

Eftersom jag nu fyllt på min garderob med vårkläder kännde jag att jag behövde rensa garderoben, så det fick bli dagens syssla. Rensade ut alla gamla strumpor och underkläder och tröjor och byxor som jag inte använt på länge eller var urtvättade. Lade även ner alla tjocka stickade tröjor och liknande. Så nu är det jätte fint och frächt i garderoben!


Behöver ränsas eller?!
image188

Såhär prydligt är det nu i hylllan!
image189



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0