Årets första mygg

Det är knappt sommar än och jag har redan fått mitt första myggbett. På mitt pekfinger. Och det kliade så förb**at att jag inte kunde sova... Men det är väl bara att vänja sig, lär ju inte va de sista myggbettet jag får i sommar. Myggorna gillar mig förstår ni. Bara jag slipper uppleva förra sommaren igen då jag hade över 100 bett på mig. =P

Nej men ska sluta tjata om mygg och gå tillbaka till pluggandet istället. Sitter och skriver massa instuderingsfrågor. Undrar om tentaresultatet kommer idag? Funderar även på att åka en sväng till mamma o pappa och låna en resväska till helgen.
Är förövrigt en lägenhet till salu i min trappuppgång om någon är intresserad av att flytta =) Kan lova att det är en superbra planlösning =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0