Barnvakt

Har just kommit hem från Linn o Tilde som vi varit barnvakt åt igår kväll. Var riktigt rolig, de är ju så söta!! MickeP var även med och hjälpte till. Han har blivit barnens nya favorit nu, och skulle hoppa studsmatta o spela fotboll med dem hela tiden. Tur för mig o Micke som fick vila då ;) hahaha
Blev även lite grillning på kvällen, gott! Får se vad man ska äta idag.. så jobbigt att alltid behöva klura ut nått.. =P

Fick ett par jätte snygga diamant örhängen av Carro i födelsedagspresent igår! Tack tack!! Får se om jag träffar henne idag så kan hon få sitt paket..
Ska på ljusparty hos Mia idag. Ska bli kul. Får se om jag har råd att köpa nått bara, brukar va gansa dyrt sånt där.

Åh nu har jag fått Sims! Roooligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0