Godmorgon

Så var det torsdag. Vet inte om jag längtar tills dagen är slut eller inte.
På schemat ligger att plugga inför tentan och att packa klart inför Göteborg.
Inför tentan känns det inge vidare, med tanke på att förra tentan tyckte jag att jag kunde bra, och fick precis godkänt. Den här tentan känner jag mig inte alls lika säker på, så känns som jag inte kommer fixa den vilket fall. Det ger ingen bra motivation direkt. Men man måste väl försöka i alla fall. Får väl ta lite pauser med packning och kanske en promenad i solen, eller i alla fall en fika på balkongen.
Önska mig lycka till!!

image341

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till vännen!! de kommer gå bra ska du se..
ha så kul i Gbg med!! Är allt lite avis
dig speciellt när de kommer bli så fint väder :D

2008-05-08 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0