Kalas & lumpenpolare

Helg igen. Vad fort denna vecka har gått! Kändes som jag var i Gbg igår.. men de va ju en hel vecka sen! Den här helgen blir det nog lite lugnare tempo på i alla fall. Idag blir det nog mest att ta de lugn. Får se om man ska träffa Carro med senare, hon har ju fortfarande inte fått sin födelsedags persent(!) Men de skulle bort på middag så får se hur sent de är där...
Imorgon ska jag på kalas till Nicklas & Cissi. Ska bli trevligt. Träffa Sanna o Ellinor =) Mickes lumpar kompisar Lundgren och Persson kommer också, så blir antagligen utgång med dem med! Skoj =)
Söndagen kan jag förhoppningsvis plugga lite på.. om jag inte fastnar i Sims, som jag gjort nu ;) haha

Ska även kolla upp Eva Cassidy tänkte jag, Micke B sa att de va en bra sångerska att kolla upp. Kan berätta senare om de är någon jag rekommenderar.

Kommentarer
Postat av: m0a

Nej jag vet! helt galet!
haha tack själv.. haha jaa verkligen !

2008-05-18 @ 21:41:07
URL: http://m0a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0