Nya blommor på balkongen

Igår hade jag en hel dag med mamma! De va riktigt trevligt =) Började med att hon kom till lägenheten för att kolla in mina nya inköp, sedan blev det att vi städa hela lägenheten, så nu är det fint igen. Sedan åkte vi bort och handlade blommor till ute krukor och blomlådor. De fanns massa snygga blommor, kunde knappt välja. Men tillslut så var vi nöjda med våra val. Efter de åkte vi hem till mamma för att sola på gräsmattan, äta lunch och fika. Så härligt!! Var ju underbart väder i går. Hoppas på lika fin idag.
Funderar på att svänga ner på stan idag.. länge sen jag var där. Är sugen på en ljuslykta till balkongen, och har lite andra saker jag ska införskaffa också. Sen blir det nog solning på balkongen =) och lite instuderings frågor kanske...
Blir nog ingen trall på balkongen... blir så himla mycket sågandes. Inte ens säkert att de går eftersom de var plast under dem som man kopplade ihop dem med. Och så var balkongen mycket större än vad jag tänk. Jag trodde att balkongen max var 1 m bred. Visade sig att den var 136.. så skulle bli dyrare med... Men ser ju faktiskt mysigt ut med matta med... =)

Mina nyplanterade blommor.
De helgröna ska så såmåningom bli hängandes och få blå små blommor.
image412
De här i blomlådan ser ut som polkagrisar =)
image413
även dessa ska bli hängande... På pinnen är det är blå fjäril från Åhelns.
image414

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0