Nyinflyttade

Micke och Carro har fått sin nya lägenhet nu, var och tittade på den i söndags. Den var jätte fin och jätte stor!! De kommer bli så bra så bra när de får ordning där =)
Lite avis på deras kyl, frys och diskmaskin ;)

Var även där igår med och grillade på deras jätte balkong(om man jämför med våran) Blev super gott! Sedan begavs det av till oss där vi kollade på fotboll.. eller det stod på i bakgrunden i alla fall =P

Gjorde min sista dag i skolan idag!! Så skönt. Fast ska dit igen på måndag och plugga lite med Annika, men det räknas inte för det är frivilligt. Så nu är det bara att sätta igång med instuderingsfrågorna...
Vi hade seminarium idag med Helen, enligt min åsikt den bästa läraren den här terminen. Eftersom det var så fint väder så gick hela gruppen ut och hade seminariet på en gräsmatta vid universitetet. Jätte mysigt med fika och solsken, blev mycket med avslappnat och lätt att prata när det var utoimnhus, kändes inte så formellt vilket var skönt!
Bra avslutning på den här terminen.
Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp och fixa imorgon =) God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0