Shoppingresa

I helgen var jag på shoppingresa med Helen, Linda och Katrin. De va riktigt roligt. Handlade en hel del, så nu ska jag försöka få plats med allt i lägenheten, hehe. De mesta var till mig själv eller lägenheten, men lite studentpresenter, morsdagpresent och lite smått och gott till Micke fick åka med också.
Köpte bl a jacka, 4-kantiga tallrikar, matberedare, cd-skivor(Winnerbäck & Melissa Horn), köksklocka, martini glas, två väskor och massa massa mer... =)

Den här skålen som jag gått och sneglat på länge blev min äntligen!!
image411
Vi sov över i en liten kamping stuga där, och jag höll på att bli galen på grannarna på kvällen. De var ett gäng fulla tanter som satt och sjöng falsksång hela natten! Och inte kunde de några texter heller...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0