Äntligen klar!

Skickade in rapporten nu... så nu ligger den i ödets händer..;) Eller Johans kanske som ska opponera på den... hehe Får hoppas han är snäll =)
Får se hur de går med min egen opponering... Ska ta en tidigare buss till Ann, nämligen 12.40... Så har morgonen på mig att skriva ihop nått... Får hoppas de går fort...Har iaf medelat A att de blir sen inlämning eftersom jag sitter på bussen klockan tre när de ska in. Jaja, de löser sig nog! Gör det alltid.

Ska bli riktigt kul att åka upp och hälsa på Ann i skogen! =) Ska tydligen vara ett coctailparty där på fredagen... Vilket påminner mig om att ja inte varit på systemet! Åh... typiskt!
Ska hur som helst bli kul att se hur hon bor iaf!



Imorgon blir jag upphämtad 4.00....usch så tidigt! Har ja tur kan ja sova i bilen..
Shopping är det som står på schemat!

Kommentarer
Postat av: elin

4,00 . va tidigt :O vart ska du då ? =) pusss

2008-11-05 @ 18:20:04
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0