Blogging from London

Sitter i en mataffar i London och skriver.. hehe Jag och Moa tog en rundtur for att se oss omkring och hittade det har stallet for 1 pund i timmen som vi va tvugna att testa!

Idag har vi gatt runt pa Oxford street och shoppat. Har hittat en snygg randig klanning med svarta knappar, svarta jeans, massa koftor, underklader, trojor, sjal... o sma saker! Vi var aven i Notting hill och shoppade. Fikade pa Starbucks. :)
Nu pa kvallen akte vi in till Picadilly Circus och tittade pa reklam vaggen..hehe. Tjusigt! At mat pa en kina restaurang och drack en pint ol!

Igar var vi med och kollade pa Oxford street. Rekade for idag... At fich and chips! Tog aven en tur till Harrods och tittade runt. Hittade en jatte fin och stor ljuskrona for 51 000 kronor!!!! Tank er att ha den hemma...
Kopte aven ett varsit par Ugs, da bade jag och Moa fick jatte ont i fotterna. Sa nu gar vi runt i tofflor ute.. heheh Sa tjusigt sa..;)

Nej nu ar snart min timme slut! Hors igen pa torsdag da jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0