Fyllechaffis

Vad gör man en fredagnatt ensam hemma?
Några inne på msn i alla fall, tur! Sen får de kanske bli lite Gossip Girl.
Tänkte hålla mig vaken tills jag ska hämta upp fylltrattarna på stan... blir så trött om jag sover i mellan.


Var i skolan idag, gick bra. Skickade iväg lite mail, o fler måste skickas. Sedan hämtade Micke mig på busstationen så åkte vi till Daniel, Linn och Tilde. Bjöds på mat, spelade spel och la pussel =)
Sen fick jag börja aggera fyllechaffis.... och här sitter jag nu...=P hehe


Imorgon ska vi va lite barnvakt åt Linn o Tilde. Kanske ta en runda på stan?
Skulle behöva städa och röja hela lägenheten... Får hoppas jag får tid med det med. Får spunk på den nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0