London nästa

Hemkommen från Grebbestad för några timmar sedan. Det var jätte trevligt och mysigt där nere på kusten =) Liam hade vuxit jätte mycket sen sist vi såg honom! Blev en lugn helg med god mat, prommenad på bryggan och tv-mys. Blir alldeles för sällan man kommer ner...




Om 7 timmar är jag och Moa på väg till London!! eller till flygplatsen i alla fall... Tror jag hittar dit nu, hoppas det...
Sen imorgon är vi framme i England! Ska bli as kul! Resväskan är inte ens halvfull, så kommer få plats med massa shopping fynd =D

Hoppas jag packat ner allt jag behöver.. Ska bara packa neccesären så är jag klar. Glömmer jag nått går det alltid att köpa! Viktigast är pass och pengar i alla fall. Och flygbiljetten har Moa. Kameran är med också, den är viktig!
Nej nu ska jag packa iordning det sista!

London nästa!



Kommentarer
Postat av: elin

trevlig resa:)

2008-11-16 @ 20:11:11
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0