Lördag 22/11

Första helgen hemma på länge.. Känns som jag inte varit hemma på jätte länge. De två senaste helgerna har jag varit borta, denna vecka var jag borta och veckan innan det var jag i skolan hela dagarna fram till kvällen... Så ska bli skönt att bara vara hemma nu. Fast inte är Micke hemma för det! Nej han är och köper en cross med Micke... så blev det med att umgås denna helg med... hehe =P
Det blir en vecka till i Norge i alla fall för honom! Det var som vi hoppats på då han i alla fall får en hel månadslön därifrån, vilket är dubbelt så mycket som han får från sverige. Sen tror han att han får komma tillbaka till Sverige, men är ingenting helt bestämt.

Igår fyllde Moa 21 år! Grattis! Nu har hon kommit ikapp mig ;) Men dröjer ju inte länge förens jag blir gammal igen....suck=P Blir födelsedagskalas idag för henne! Då ska jag nog ha på mig nya klänningen från London =)



På schemat idag:
  • Packa upp efter London
  • Städa hela lägenheten
  • Tvätta, tvätta, tvätta...
  • Göra ärenden på stan
  • Klura lite på C-uppsatsen
  • Sopsortera
  • Fest!

Får se vad jag hinner med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0