Moa 21 år!

I fredags fyllde Moa år som sagt, så då var det fest i Fredriks lägenhet. Var riktigt roligt! =) Moa bjöd på champange... vilket inte var bra då jag blir så dålig av de ;) Fick lära mig allt om Sex and the city med... så nu måste jag väl se serien i alla fall...  Frammåt natten bar det iväg mot statt, skulle vara nån special Dj där... Men han var ganska kass enligt mig... Men var riktigt roligt där inne i alla fall! Träffade en hel del man kände igen!
Efter statt delade jag, Moa och Carro på en pizza.. alltid lika gott på natten =P
En väldigt rolig kväll helt enkelt!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha. Jag älskar första bilden på Moa :D

2008-11-25 @ 16:29:27
URL: http://sofiiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0