Äntligen helg

Äntligen är det helg igen. har varit en tuff vecka med massa analyserande. Och har några liknande veckor framför mig..
Imorgon är vi bjudna på restaurang av farmor då hon fyller 75 år! Ska bli trevligt.

Får se vad som händer ikväll, kanske nån god drink eller så!? Skulle inte vara fel då jag var fyllechaffis förra helgen =P
Elin fyller 18 år imorgon med! Hon blir vuxen på riktigt, även fast jag hela tiden glömmer bort att hon inte redan är 18.. haha, så kommer väl inte bli nån större skillnad för mig =P Men för henne då hon äntligen får följa med Erik ut, kul för dem båda! =) Får se när man får tillfälla att säga grattis till henne. De är ju aldrig hemma längre..=P

Nej nu ska jag plocka undan lite ifall den lilla elektrikern hade tänkt att komma idag. För han lär ju inte vilja komma en lördag?(och jag har definitivt inte lust att gå upp på lördag morgon för att han kommer)


Ha en himla trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0