Avfrostning

Håller på att frosta av frysen... Har just kommit hem från mamma där jag lämnade av all mat vi hade i frysen.
Nästan all is är borta redan, bara lite högst upp kvar. Får hoppas de smält tills vi kommer med nya frysen.
För idag ska vi nämligen iväg och köpa ny kyl/frys! Gamla åker iväg till dano om ingen är snabb och säger till att ni vill ha den ;) hehe (avråder er då frysdörren inte går att stänga)
Ska bli så skönt med ny och fin frys =)
Tur att jag har världens bästa föräldrar som ger den i julklapp till mig coh Micke!

Så här tjusigt är det hos mig nu:



Lite har även blivit utskuflat på balkongen, och lite hos mamma.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kankse lite försent att tipsa om att det finns speciella påsar man köper som själjer nästan allt vatten när man frostar av ;)

2008-11-01 @ 01:39:33
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0