Finputsning

Sitter och finputsar på rapporten som ska in idag kl. 16.00. AnnSofie kom på att vi glömt den etiska delen... tur att jag har henne som håller koll =)

Ingen elektriker än... Undrar när de kommer. Nu är de en vecka efter. Skulle ju va skönt o få de där gjort nån gång!
Ska ner på stan en sväng idag igen... Ska fixa en grej till Helens present. Tänkte även kolla på en skjorta åt Micke.. hade en del snygga på nya affären. Han är i behov av en till långärmad...

Nu är det bokat med ölprovning! Ska bli riktigt roligt. Får se om jag blir en riktig ölkännare efter det här...
På tal om öl... jag och micke fick inte följa med på kryssningen. Tydligen så är det 23 år på birka paradise båten...och ända chansen var om man hade målsman med sig. Och tror inte de går på att Linda är min mamma när de ser åldern i passet... Men men.. får bli nån annan gång. Jag som trodde att jag fick göra allt nu när jag blivit 21.. men nejdå! Får i alla fall känna mig ung ett tag till ;)

Nej nu är rapporten klar och jag ska frächa till mig lite och springa lite ärenden. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0