Fördomar om bilförare?

Har precis kommit hem från seminariet. Gick förvånansvärt bra! Alla hade ungefär samma åsikt om vad artikelns syfte var, och Anders var nöjd med oss =) Känns som ett bra val av gruppledare, han är förstående och inte alls svår att prata inför. Och även fast jag var lite tveksam till min analys så var A nöjd, och då är jag nöjd!


Tänkte på en sak när jag körde in till Universitetet idag... Många lade sig i väggrenen när jag låg bakom. Och jag ligger inte i baken på dem elller pendlar fram och tillbaka på vägen för att visa att jag vill om. Antingen är folk bara snälla mot alla, eller så tror de att jag vill köra om och fort bara för att jag kör en svart cupé-BMW. Det jobbiga är att jag ibland känner mig tvingad att köra om bara för de lägger sig på kanten, och jag är verkligen inte den som tycker om att köra om, speciellt inte om jag får möte(även fast man får plats flera i rad på vägen).
Inbillar jag mig eller har folk födomar om vem som sitter bakom ratten på en viss bil?

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha!

Jag måste erkänna att jag är en utav dom som lägger mig i väggrenen. Men det är fasen bara för att så fort alla ser min "lådbil" så blir folk tokiga och måste köra om (och jag kör inte sakta..)

2008-10-10 @ 14:14:47
URL: http://becca.heydeck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0