Irriterande gubbe!

Sitter hemma och försöker plugga. Har läst igenom artikeln lite nu, och tror jag hittat en Tes som kan funka... Men inte lätt att tänka när gubben under tittar på TV på maxvolym!!! Irriterande till tusen!
Måste fokusera...

Är kluven, var och spelade igår.. fick lära mig 5 nya låtar, som de vill att jag ska spela upp på söndag. Vill ju ställa upp för att vara snäll, men känns inte som jag kan låtarna tillräcklingt bra för att spela framför folk. =/ Får bestämma mig ikväll och sms:a ett svar!

Nej åter till pluggandet! Gubben har sängt lite så får passa på nu! =P

Kommentarer
Postat av: eliin

hehe det blev ingen ny färg eller frisyr dag... folket stormade in så det fanns igen tid.. så får vänta tills nästa vecka :) puss påre

2008-10-08 @ 19:15:49
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0