Kalas imorgon

Imorgon är det examination. Håller tummarna att det kommer gå bra. Jag och A har iaf förberett oss idag inför morgondagens opposition.
Morgondagen kommer vara körig. Börjar 12, så få lite sovmorgon. Men så slutar jag inte fören 16.30... och 18.00 börjar Helens 50 års- kalas. Låter inte så illa, men med tanke på att jag måste ta mig hem från Örebro så har jag ca en halvtimme på mig att göra mig klar med kläder + smink och även åka hem till Linda och fixa det sista med presenten. Så ja... får vara snabb!
Men ska bli trevligt med kalas i alla fall! =)


Kom nyss hem från Body Balance. Kunde inte alls fokusera på meditationen idag.. Tankarna bara flög åt alla håll. Måste bättra mig där.
Nej kanske ska gå och lägga mig bredvid Micke och läsa lite..
God natt


ps. Micke har skaffat hotmail! Kors i taket!! (eller rättare sagt jag skapade en åt honom.. om det räknas?
ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0