Måndag

Hur svårt ska de vara att hitta svarta klotljus?? Var nere på stan förut och letade, utan resultat... Knepigt.
Var nere för att lämna tillbaka en bok på biblioteket, och lånade om en annan. Köpte även mat på Willys för i kväll och imorgon. Fick även med mig ett svart skärp och schampo + hårinpackning för färgat hår.

I veckan händer det som jag längtat länge på.... Kan ni gissa vad?
Vi ska åka och handla en ny kyl/frys!! =D
Våran är ännu mer trasig nu... dörren stängs inte alls utan lutar bara mot frysen, och översta lådan är helt trasig. Ska bli så skönt med en ny, så man kan använda frysen igen!


Imorgon är det Nätverksdagen på universitetet. Det innebär att flera företag kommer och visar upp sig med montrar(där man nog kan hitta lite gratis godis och pennor, hehe)
Men höjdpunkten på dagen som jag och Ann-Sofie åker in för, är att Filip och Fredrik kommer dit som gästföreläsare!! Ska bli väldigt roligt att lyssna på dem... om vi nu får biljetter, men det hoppas jag! Är först till kvar som gäller om jag förstått rätt.

Kommentarer
Postat av: eliin

letar du oxå sånna ljus:P hehe hoppaas allt är bra?:)

2008-10-27 @ 14:39:01
URL: http://frisorelin.blogg.ser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0