Rapport

Sitter och försöker skriva på rapporten... Svårt.
Har så mycket information så jag vet inte var jag ska börja.. eller hur jag ska få ihop det bra.
Men får kämpa på. Måste vara klar på onsdag, och om jag fortsätter i det här tempot blir det nog inga problem, problemet är att det är en helg emellan ;) Då är det inge kul att plugga!
Men kämpa kämpa!

Ingen halloweenfest blir de heller. Bara jag och Elin som va sugna.. vad ska vi göra nu då Elin??
Skulle ju se ganska komiskt ut om två pers sitter i en lägenhet och är utklädda hahahha ;)
Elin kommer även ha en tävling senare idag! Kolla in den!


Ikväll blir det IP-träningspass med Linda först.. Sen får vi se vad som händer. Lutar nog åt lugn hemmakväll.
Plugga kanske om jag känner mig osocial.



Sugen på Vinprovning med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0