Slut pluggat!

Nu får det vara bra med pluggandet för ikväll... har suttit sen tio i morse, så har hunnit med en del! Nu har jag bara halva kvar, och det måste vara klart tills kl 15 imorgon! Blir att ligga i.
Sedan när jag förhoppningsvis är klar ska jag med Moa till synsam och leta glasögon till henne =) Ska bli lite skoj, finns säkert massa snygga att välja på!

Mamma tittade in en stund idag. Fick ett underbart recept på efterrätt + smakprov! Det var koncerverade päron som man bredde på en slags chokladsmet över. Super gott blev det i alla fall! Ska jag bjuda på om två helgen när jag får besök tror ja=)

Var och hämtade ut ett paket från Yves Rocher förut! Var ett välkomstpaket med ansiktsmask på tub, tre olika rengöringskrämer, mascara/ögonpenna, ögonskugga och lipplumping gloss! Alltid kul med paket! (även fast jag får betala för de, haha)
Igår kom därimot ett paket jag inte behövde betala för! Var premierna från Sköna hem. En pashminasjal i krämvitt och ett halsband med en turkos berlock. Super fint.

Varför svamlar jag om det här?? Jag måste ju sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0