Fixing i vardagsrummet!

Hann med lite av mina måsten idag! Jag bokade en tvättid på fredag 7.00. Tidigt, ja vet! =\ men har så mycket tvätt så fick ta det som fanns närmast!

Hann även pyssla lite här hemma, det är ju så roligt! Böt bort mina vita sommargardiner med gröna blad, och satte istället upp fransgardinerna och ett par nya panelgardiner i grått och lila. Blev riktigt bra. Har lite lila här och var nu i vardagsrummet, som accentfärg när resten är svart, vitt och grått.
Böt ut löparen till en ny grå med lila och lime. Blev även lite omkastning av ljuslyktor, blommor och lite piffning. Så kul att fixa om lite ibland! =) Även fast det kanske bara är jag ibland som ser om jag flyttat om lite saker ;P hehe


Köpte dust it i tisdag när jag var på stan med mamma. Har inte hunnit prova det än, men får väl kanske bli på kräftskivan på fredag!?
Funderar även på ett serum som Elin gett tips på. vad tror du Elin? Är det nått eller bara bortkastat med pengar på mitt hår?
Nu ska jag kolla på Filip och Fredrik!

Kommentarer
Postat av: eliin

Hur var Dust It? :) bortkastat nej, alltid bra med serum! nu sist var dina toppar lite torra pga turkiet, jag klippte dock bort en del. Känns topparna torra kan du köpa, annars så funkar inpackning+olivolja bra i ditt hår. länge sen jag såg dig nu :/ Pusss!

2008-09-11 @ 14:04:13
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0