Fredag

Så var det fredag. Denna helg kommer bestå av kalas kalas kalas!
Ikväll ska vi till Linda som fyller 30, släktkalas. Blir smörgåstårta, mums! Senare på kvällen om det inte blir för sent så ska vi till Eda som fyller 21.
Och imorgon så ska vi till Linda igen, fast denna gång kompisfest. Skoj skoj!! Blir kräfor som bjuds på då! =)

Var iväg igår med Helen och fixade presenter. Hittade allt vi hade tänkt.. Så ska bara slå in det sista idag. Får hoppas de blir glada!
Fick en hemtenta igår med. Har inte tittat så mycket på den än. Men hade väl tänkt att sätta mig lite med den snart... Tror inte det ska vara några problem. Har till på onsdag på mig, och inga lektioner fram tills dess heller.

Nej nu ska jag försöka fixa ihop några skivor till festen imorgon!

Kommentarer
Postat av: moa

joodå. lite träningsvärk har jag allt vid revbenen:P

2008-09-05 @ 17:27:47
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0