God morgon!

Vad gör Sara uppe så här tidigt en lördag morgon tänker ni nog nu, jo det är nämligen så att jag ska med mamma till Filipstads marken! Det är en liten tradition vi har att åka dit varje år, köpa lite strumpor och blommor.. =) Ska bli trevligt! Men känner mig vääldigt trött nu, kom nämligen inte hem förens halv 3 igår natt. Anledningen?
Gårdags kvällen:
Vid halv sex kom vi till Linda och grattade. Blev presentöppning, smörgåstårta och fika. Trevligt! Frammåt 10 åkte vi till Eda som hade fest, där var det ganska mycket folk, både kompisar och hans släktingar. Jag skjutsade hem Moa som skulle jobba idag och hämtade Micke & Carro... Efter en stund sedan så åkte alla ner till Wickan där Lillasyster spelade. Var ganska pigg så följde med in jag med, var faktiskt riktigt roligt även fast jag var nykter bland alla fulla människor =) Spelningen var bra, Lite mer röj än på PIP! Träffade en hel del man kände, och vissa jag inte kände... hehe En främling kom t ex fram och sa att Carro skulle vara rädd om mig, för jag var så bra! Haha! Det syns lång väg hur bra jag är..glorian lyser ;P hoho Fulla människor är allt bra roliga ibland!
Och vad skönt det var att ta bilen hem! Kanske ska börja vara nykter jämt, så man slipper gå hem! Perfekt att bara gå till bilen och köra hem!

Nej nu ska jag packa mig iordning för nu kommer nog mamma snart och hömtar mig!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mina

Söt blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0