God morgon!

Måndag morgon, 1 september, och en ny termin drar igång idag. Första skoldagen. Ska faktiskt bli ganska roligt att komma in i rutinerna och träffa alla igen. Många har jag inte sett sen i julas, bortsett från i korridorerna. Men börjar inte förens 4.. konstig tid, men men... Ska försöka hinna ner till stan sen en sväng. Ska även försöka hitta min C# på 3 veckor bok... måste ligga i förådet...

Nej nu ska jag hoppa in i duchen och sen äta en god frukost innan jag drar igång med allt som måste göras!

Kommentarer
Postat av: moa

haha visst är jag. men nu ska jag nog inte in dit på ett tag, för nu har vi allt vi behöver :)

Ha så roligt i skolan :P

2008-09-01 @ 13:59:17
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Lisa

jupp då var första dagen avklarad.. kändes okej men shit va böcker ska kosta pengar säger jag bara.. får ångest över hur mkt jag har o läsa :P



Förresten skicka ditt schema till mig :D

2008-09-01 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0