Hemtentans sista dag...

Sista dagen för hemtentan... Ska snart börja, har precis laddat upp med frukost. Gjorde halva igår, så har halva kvar tills nu. Så ska nog gå bra!
Vid 11 ska jag ner till stan med mamma och köpa dop present till Ellinor! För nästa söndag är det dop, gulligt! =) Hoppas vi hittar nått fint, men har lite idéer på vad vi ska ha.
Ska nog hoppa in på Knopp och köpa Dust It... Har funderat på det länge nu..får nog bli ett sånt. Sägs ju vara bra!
Var iväg och spelade för första gången på jätte länge nu igår... Kändes i kroppen, fick ont i både ryggen och armen! Var svin svårt, så blir nog att öva lite hemma... kanske. Om jag hinner =P

Nej nu är det bäst jag sätter igång med den där tentan så jag får det överstökat!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: moa

aa:P

nopp det har jag inte, och det är lite tur för jag är hemma från skolan idag .

2008-09-09 @ 10:32:38
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0