Inredningsmagasin

Visst är det härligt att få sätta sig ner och bläddra i ett nytt, fint, blankt, magasin med massvis av inredningsinspiration!? Idag när jag väntade på bussen hem så köpte jag med mig Plaza Interiör. Fanns massvis med bra i den! Sugen på att köpa ett jättestort hus bara för att få inreda det!! ;) Särskilt kök har jag en förkärlek till.(Ok, jag älskar alla rum, men just nu funderar jag på kök) Älskar att sitta och fundera på vad jag skulle vilja ha för kakel, skåpluckor, vitvaror, färger m.m.... Men lär ju dröja några år till innan jag behöver tänka på det på rikitgt. Men drömma sig bort är ju aldrig fel!?

Här är bilder på 3 olika kök jag mycket väl skulle kunna tänka mig. Tycker det är jätte snygt med köksluckor i vitt eller valnöt! Vilken skulle ni välja?

Kvänum Kök


Tibrokök

Tibrokök

Kommentarer
Postat av: Becca

Eller så väljer man vitt kök och valnötsbänkskiva, som jag ;)

2008-09-11 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0