Kräftskiva, barnvakt och shopping

Har varit en härlig helg... började med en liten shopping tur på stan. Hittade två vanliga långärmade tröjor i plommon och petrol, en svart kofta och hårklämma på Lindex. Och en grå stickad t-shirtpolo på HM som jag ska ha tröjorna under. Var ett litet hål i den så fick halva priset =) Och var inte alls svårt att laga!
Sedan bar det iväg hem till mamma och pappa som vi skulle hämta upp till kräftskivan. Testade exprimentet med LP-skivorna. Var svårare att få snyggt än vad jag trodde, men ska prova igen på ett annat vis. Ni får se hur det blev när jag testat igen!
Åkte sedan iväg till Keereweers där det var kräftskiva. Åh vad gott det var! Massa olika goda pajer, bröd och ostar. Och så massvis med kräftor och räkor! Mums!
Oj vd Ellinor växer för varje gång man ser henne. Så söööt! =)

Igår så hjälpte Micke sin pappa att lägga tak, och jag var barnvakt åt Linn och Tilde. Var roligt, gjorde nyckleringar och armband =) Senare kom Helen, Jonas och Micke och det blev Taccos. gott!

Idag blir det lite pluggnig... ska kolla lite på projektet som ska vara klart på onsdag, och kanske lite c# om jag får tid...
Nej, bäst att sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0