Ny vecka...

Så har en ny vecka dragit igång. Börjar väldigt roligt med en hemtenta som ska göras. Första "riktiga" hemtenta jag gör, men ska nog gå bra!
Helgen då... riktigt roligt!
Lördag morgon/för middag åkte jag och mamma in till Filipstads marken. Vädret var inte så bra, regnade en hel del och var kallt.. men är det marken så är det! =) Handlade strumpor, blommor till balkongen + inne (en köttätande!), 2 filmer(morgan pålsson och offside), nitskärp till Micke, renkorv, presentpapper + snören och en peeling grej som tar bort hår på benen. Ska bli spännande att se om det funkar. Trots regnet så var det en trevlig tur!
När vi kom hem tog jag en snabb powernap för att sedan göra mig festfin till Lindas 30års fest. Blev den svarta tubklänningen och plommonlila strumbyxor efter mycket velande.
Festen var jätte rolig. Mycket folk, både nya ansikten och gamla. God mat och dricka(förutom snapsen då!). Lite drama hörde väl också till en fest, men mestadels var alla på partyhumör!



Söndagen startades med jätte huvudvärk... men med lite alvedon blev det bättre! Blev en hel del filmer och pizza med Moa och Niclas. En härlig latar-söndag!

Mer kräftor blir det nästa fredag igen! Mums!! =)


Nej nu ska jag försöka mig på nästa fråga på hemtentan.. wish me luck!

Kommentarer
Postat av: eliin

hej! låter som du haft en bra helg =)

det var bra i västerås :) fick bara några kansken på salonger när jag var där.. men jag ringde precis nyss till en annan salong som jag ska hälsa på nu på lördag. Lät som jag får vara där :) Hur går hemtentan? Pusss

2008-09-08 @ 16:21:27
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: moa

mm hoppas jag med. men jag tror att det är det beror på imed att jag har fått så i flera år . Tack själv :)

2008-09-08 @ 17:29:40
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0