Söndags mys!

Nu var det några dagar sen jag skrev... får skylla på att jag haft mycket att göra! Imorgon har vi opponering på projekten vi gjort.. får hoppas de är snälla mot våran rapport! Sen blir det att dra igång att undersöka Informatikstudenter internetvanor! Ska bli intressant.

Söndags kväll var mys! Micke var först i karlsdal och hjälpte sin pappa, jag pluggade lite. Sedan på kvällen så träffade vi Moa och Niclas och åkte iväg till Katrinedalskrogen och åt god mat! Riktigt mys. Sedan åkte vi till Saga Bio där vi såg Arn. Var riktigt bra, bättre än ettan till och med. Värd att se... ska inte avslöja nått nu så jag föstör! =)



I måndags var jag på stan i Örebro med Lisa och tittade runt. Allt lika kul att träffa Lisa! Jag letade skinnstövlar i varenda affär där tror jag... är ju så dyra!! Nästan alla låg på 1500 kr... och det känns lite väl saftigt för min plånbok som får bidrag på 2500/månad! Efter mycket sökande så hittade jag ett par på Wedins för 1000kr. Så slog till! Så äntligen har jag ett par skinnstövlar! Mamma ska komma hit idag och vara smakråd, ifall jag ska lämna tillbaka dem eller inte... är ju ändå tusen kronor... Men tror jag behåller dem. Passade bra till både kjol och byxor och är enkla så jag kan ha dem flera år frammåt!
Hittade även en söt blåblommig klänning på Cubus som jag ska ha på dopet på söndag!


Jag och Ann-Sofie har kommit på en idé till C-uppsatsen nu! Ska klura lite på de.. men är riktigt bra! Ska bli så kul....!



Kommentarer
Postat av: Lisa

vad bra att du blev nöjd med stövlarna iaf :D



ååh har ni kommit på vad ni ska skriva om.. spännande!!

2008-09-18 @ 15:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0