Tisdag

Ledig idag.  Skönt! Men ingen sovmorgon fick jag för det... Tidigt imorse började det hamra och dunka. Lät som det var precis bredvid mitt huvud. + att 1000 fåglar skränade utanför fönstret.
Hamrandet lät så högt så jag ärligt trodde de var i vardagsrummet, så vågade inte gå ut och kolla utan att klä på mig först. Såklart var de inte i min lägenhet det lät utan hos grannen under. Tror det är elgubben som kommit. Väldans irriterande var det i alla fall, så klockan 8 gick jag upp på min lediga dag. Gick upp och la mig i soffan och tittade på The Voice. Mitt favorit morgonprogram som jag alltid tittar på innan jag går till skolan! Så lite possitivt var det ju att gå upp ändå =)

Sitter och tittar runt på Asos och Mango. Oj så mycket fint de har! Såg en svart tubklänning med rosa sidenband som var jätte snygg, så tror jag ska köpa ett rosa band till min svarta tub för att piffa upp den lite. Billigt sätt att få en ny klänning.

Få se vad jag hittar på idag... kanske baka lite? Eller.. hum. Nått ska jag väl roa mig med i alla fall. Senare ska vi i alla fall hälsa på Liam och sen blir det lite spelning. Blir nog en ganska soft dag. Tvätta ska jag göra i alla fall, ibland är det allt bra med egen tvättmaskin, även fast den tar plats.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0