träning

Börjar bli klara med vår rapport.. har i stortsett bara slutsatsen kvar, och så lite finputs såklart! Och ska inte in förens onsdag, visst är jag och Ann-Sofie duktiga =)
Efter dagens pluggande tog Ann-Sofie med mig till Rönnisch utförsäljning. (Hade ingen aning om att de var från Örebro) Fanns massvis med snygga träningskläder, men det mesta i stora storlekar tyvärr. Men hittade i alla fall ett par gråa byxor och ett rosamönstrat linne. Så nu hoppas jag att Davids ringer så jag får inviga min nya träningsoutfit.
Ska iväg imorgon med och träna, Linda som tar med mig på ett pass med kondition och styrka. Ska bli kul!


På lördag är jag och M bjudna på kräftor hos Linda och Daniel. Mums! Ska bli riktigt trevligt!
Imorgon kanske jag ska träffa Lisa och Moa. Får se om de har tid med mig! =P Skulle vara roligt i alla fall...



Kommentarer
Postat av: eliin

det går super bra på jobbet! Jag har klippt några, står i kassan o svarar i telefon oså :) Städar och tvättar oxå... mindre kul men det hör till:)

KRAM!

2008-09-25 @ 20:59:16
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0