God morgon på er!

Ny vecka och ny skoldag. Ska in och fixa det sista på rapporten.

Helgen var riktigt bra. Började med myskväll med Lisa. På lördagen så var Micke i karlsdal och la tak hos sin pappa, jag var nere på stan och köpte present till Johanna och Liam som kommer imorgon. Köpte även en lila skjorta, mössa med rosett, ögonskugga och aprikosrouge. När jag var klar hämtade Linda upp mig och vi åkte upp till karlsdal och hälsade på. Helen skulle ha fest för vännerna så vi hjälpte till att plocka lite dekoration utomhus, tittade på takläggningen m.m.
Helen hade köpt lösnaglar så jag fick hjälpa henne att klistra på dem. Super snyggt! Men lite små klurigt, skulle vara svårt att göra helt själv...
På kvällen var vi bjudna hem till Linda och Daniel där det bjöds på kräftor med tillbehör. Mums! En riktigt trevlig kväll! Morgonen efter gick vi ut och plockade svamp. Hittade massvis med trattkantareller!! Så nu blir det svampsås, svamppaj m.m.=)
På kvällen var det ljusparty hos Catrin. Beställde ett paket teljus och en body lotion som doftade ljuvligt! Mmmm... Catrin bjöd på kantarellpizza och sedan kaffe och äppelpaj. Gott gott! Bokade även in en kväll hemma hos oss frammåt oktober. Så måste komma på nått bra att bjuda på...

Nej nu måste jag gå och göra mig fin. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0